Durmak yok, yola devam!

Hayat bir defter olsa sizinki nasil bir defter olurdu? Yeni bir sayfa aciyoruz ya hep, hangi defterde bu?

Bu soruyu çok aramadım. Ama durust bir yanit bulmak icin gunlerce dusundugum dogru. Kendi defterimi dusunuyorum ve geride kalmis sayfalarini...


En minik cadi hallerimde bile başkaydım! Cizgi filmlerdeki butun karakterlerin isimlerini ezbere bilmeliydim ki onlarla konusurken hic birine saygisizlik etmeyeyim. Karnelerimi hala saklarim, hayatimda hic kirik not almadim. Dersi derste anlayanlardandim, pek ders calistigim soylenemez ama yine de iyi kotu bir seyler basardim.

Alisilmadik projelerin, ilginc kampanyalarin, degisik sunumlarin ve en asi tavirlarin ilk isimlerinden olmusum hep, simdi donup baktigimda. Ogrencilik hayatim alisilmadiklari basararak gecmis. Is hayatim ona keza ilginc fikirler ve o gune kadar getirilmemis hakli taleplerle dolu.

Renkliymis yani defterimin pek cok sayfasi. Iki ayri kutup bile olmusum "asi inek ogrenci" gibi, ohh iyi ki!

Hep susluymus, hep anlatilacak degisik bir seyler, komik hikayeler, cetin savaslar yazilmis benim sayfalarima. Hic bir gun bir digerine es olmamis.

Simdi yine bir yol ayrimi, yeni bir sayfa zamani ve iste bu sebeple dusunuyorum benim defterim nasil bir defter ve nasil devam etmeli.

Ben bile bu sayfaya yazilacak olanlari tahmin edemiyorum ve bu beni heyecanlandiriyor. Bir sonraki adimimi ben dahi kestiremiyorum, bu insan icin buyuk bir luks ve armagan olmali.

Belimde bir kac catlak var, yeni evliyim, yine bir cilginlik yaptim pek cok kisinin yerimde olmak isteyecegi isten, dogru duraga geldigimi dusundugum icin ayrildim.


Evim, esim, cocuklarim ve ben... Iste burada, bu yeni sayfanin basinda duruyorum. Merakla bakiyorum beyaz bosluga yakin zamanda bu sayfada okuyacaklarimla simdiden gurur duyuyorum. Defterimle gurur duyuyorum. Her anim eşsiz ve o essiz anilari sakladigi icin seviyorum defterimi.

26 yas, basarili bir okul yasami, sayisiz benzersiz proje, yukselis seyrinde bir is kariyeri, pek cok meslektasindan daha iyi sartlar ve daha iyi kazanc! Hic birinizi onemsemiyorum. Yola kendim olarak devam edebilmem icin hafiflemem gerek ve ilk sizden kurtuluyorum bu yeni sayfaya gecerken.

Simdi evim, esim, cocuklarim, belimdeki catlaklarim, en dostlarim ve huzur! Yeni sayfama benimle birlikte sadece sizlerin gecmesini ve renklendirmeye devam etmesini diliyorum defterimi!

Essiz anlar atolyesi gibi olan hayatim, seni cok seviyorum!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | ewa network review